3 вересня 2023 р. на базі факультету Цивільної та господарської юстиції відбувся масштабний та пізнавальний захід від ДСНС.
У заході взяли участь студенти факультету ЦГЮ та фахового юридичного коледжу НУ "ОЮА".
Захід мав за мету навчити молодь, як вберегти себе у разі виникнення пожеж та інших надзвичайних подій. В основу заходу було покладено моделювання ситуацій, які можуть загрожувати здоров'ю та життю людини.
Захід пройшов у декілька етапів:
1. Відпрацювання евакуації студентів з верхніх поверхів корпусу за допомогою автодрабини. Під час даного етапу була змодельована пожежа на четвертому поверсі будівлі. За допомогою автодрабини рятувальникам вдалося врятувати студентів від уявного вогню в аудиторії. Натомість інші здобувачі мали змогу спостерігати перебіг подій і разом із психологами підтримувати потерпілих.
2. Гасіння умовної пожежі На цьому етапі студенти дізнались про найголовніші особливості гасіння пожеж. Співробітники ДСНС показали, як правильно користуватись пожежним рукавом та вогнегасниками різних видів. Після цього, кожен бажаючий мав можливість самотужки скористатись пожежним рукавом і вогнегасником та загасити умовний вогонь.
3. Примірка захисних костюмів хіміків та бойового одягу рятувальників. Наступний етап полягав в отриманні базових знань з питань хімічної безпеки. Студенти дізнались про головні аспекти робити рятувальників, зокрема хіміків. Після поповнення багажу знань і навичок здобувачі мали можливість зробити тематичні фото для своїх соціальних мереж.
4. Ознайомлення з видами боєприпасів у мобільному класі з мінної безпеки. Цей етап є чи не найактуальнішим в умовах повномасштабної війни. В ході даного етапу студенти поспілкувались з піротехніками та ознайомились з правилами мінної безпеки. Цікавинкою стали піротехнічні прилади, які використовуються в роботі ДСНС.
Заключною частиною заходу вже традиційно стало загальне фото у дружній атмосфері. Студенти довго не хотіли відпускати рятувальників, прагнучи отримати відповіді на всі свої запитання. Висловлюємо щиру подяку працівникам ДСНС та керівництву НУ "ОЮА" за організацію заходу.